torsdag

decisions.

Ingen skola för mig ..
Vaknade halv elva, gick ner en stund, men var alldeles för trött,
så vid elva gick jag upp & la mig i sängen igen, somna direkt.
Vid tvåtiden kom mamma upp & väckte mig & fråga om jag kunde
lägga mig där nere eftersom Gabbe inte har någon nyckel, så jag gick ner,
la mig i soffan med mitt mysiga täcke, somna inom tio minuter.
Klockan fem vakna jag av att Johan älsklinnnngen ringde, <3
Somnade igen vid sex tiden och vakna halv åtta igen.
Hoppas jag kan sova inatt, men behövde verkligen sömn efter
dessa jobbiga nätter.

Har haft den i fyra månader nu, stolt eftersom jag gjorde det själv :D





Paarty i helgen, ( gammal bild, innan björket )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0