19 november

Det var så sjukt hemskt ..
helt plötsligt bara smäller det som fan ..
jag rammlade av min plats och tåget blev kol svart..
vi stannade & jag fick panik ..
då hör man hur tågvärdinnan panikslaget skriker ut i högtalarna
att vi krockat med ett träd & att det är glassplitter överallt.
Vi stod mitt ute i ingenstans i skogen kol svart & ingen ström.
Jag fick panikångest .. började skaka & gråta, fick ingen luft.
Där stod vi i två timmar .. plus att det blixtrade en jävla massa
från ledningarna som föll ner .. riktigt hemsk upplevelse,
efter två timmar kom räddningstjänsten, vi var ganska högt upp så
vi fick ta oss ut med stege, jag var fortfarande i panik,
så dom fick bära ner mig ..
Jag låg med panikångest hela natten & min rygg & mina ben gör ont ..
detta är en upplevelse som jag aldrig kommer glömma som för mig var
väldigt hemsk.







Kommentarer
Postat av: emma

seriöst, fan vad hemskt! <333333

2009-11-19 @ 12:20:10
Postat av: Anonym

Jäävlar :o bra att ingen skadades då <333

2009-11-20 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0