18 oktober

Nej fyfan nu är jag riktigt sur,
skrev ett sjukt långt inlägg, men som bara försvann,
och jag orkar verkligen inte skriva om allt,
ah sinne :( Men jag har inte haft tid att skriva på jättel länge nu,
har haft en del att göra, och har försökt rensa tankarna lite.
Helgen har varit helt ok !! Mamma & pappa har nu åka på semester,
lyxgrisarna! Jag vill också :/ men andra har ju skola!
Så nu bor Linda & lilla Selma hos oss, vilket jag var lite skeptisk mot
innan dom flytta hit, inget illa menat alls!! Men jag tycker det är ubermysigt
att ha dom här! Jag håller dess förutom på att dra ner på rökningen,
det går väl sådär, men innan nyår ska jag ha slutat helt, är min tanke!
Jag ska börja träna på teorin till körkortet också hade jag tänkt mig.
Herregud det är mycket nu! Idag blir det nog bara slapp, är sjukt trött,
och är lite snurrig, känner mig inte riktigt kry. Men imorgon drar jag till väla.
Ska skriva kontraktet för min APU plats, som då är på Gina tricot i fem veckor
nästa år, ska bli kul :D Även om man kanske inte får göra särskillt mycket, så
ser jag fram emot det ! (:


Veckans låt - Jay Sean feat Lil Wayne - Down
så sjuukt bra !


& här kommer lite nya bilder, ser mongo ut, but that's me (:



/


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Har du färgat håret igen? :)

2009-10-19 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0