25 oktober

Hejsan hoppsan :D
Är på ganska gott humör nu, sitter här med Fippe,
vi kollar på parlamentet, mycket skoj (:
Funderar på att lägga in en hiss & diss sen,
maybe (: ? vi får väl se vad jag orkar med :)
Snart kommer kanske också snart en videoblogg,
Nej men märker ni hur mycket tid jag planerar att lägga ner
på min blogg :) ? aja, mycket trevligt :D !
För övrigt har jag bara rökt två & en halv cigg på hela dagen idag,
känner mig riktigt stolt!! Imorgon drar jag & Fippe till Klippan,
kanske ser man två töntar där inne imorgon då ;P ?
Nu ska jag snart hämta lite ljus och tända här uppe, myspys (:
Funderar på att städa bort min brossas alla ölburkar som står
här över hela tv bordet, stör mig, haha.
Imorse hade man tydligen pratat i sömnen också ?
Skämms (a. Nej nu finns det inte mycket mer att skriva,
puuss (:



I want you in my life ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0