5 september

Idag är det lördag,
just nu är jag depp som fan ..
Saknar min älskling som inte är min älskling mer ..

Idag fick jag äntligen träffa Noóm igen, vilken otroligt
fin känsla att få se dig igen! Tack för att du vill hålla kontakten
med mig & till och med träffa mig, det uppskattar jag verkligen!
Du är en stor del av mig och du är en av dom största delarna till
att jag blivit som jag är, att jag klarat mig såhär långt, tack!

du är som världens bästa vän .

Just nu sitter jaag hos min Emmselie, <3
Du är verkligen sjukt bra .. Just nu känner jag att
jag är djup .. otroligt djup. Men jag är så glad att jag har dig!
Du är en av dom få man letar efter vännen!

Jag saknar honom, så sjukt mycket .. åh gud vad jobbigt detta är ..
jag är rädd för vad som ska hända när mitt hoppörsvinner ..
kommer jag orka? kommer jag ens att bry mig`?
Kommer jag någonsin kunna träffa någon som du?
Vilket jag redan vet svaret på, NEJ det finns fan ingen som du ..
herregud du är hela mitt hjärta, bara känslan av att få hålla om dig är så otrolig.
Får jag någonsin kalla dig för älskling igen? Får jag någonsin bygga upp fler minnen med dig?
Kommer vi skratta mer tillsammans? Kommer vi kunna prata om allt med varandra igen?
Jag sa att jag inte klarade mig utan dig, vilket verkligen stämmer.
Folk tror att jag har klarat det hittills, få klart jag fixar det, men jag kan säga
att jag inter klarat det, de har hänt mycket .. mer än vad du tror ..


jag är så glad att jag har dom som verkligen bryr sig!

Jag och Emelie ska äta nu, && på fredag är det fest,
vi säger grattis tillö Emelie då!

jag älskar dom närmsta <3


Kommentarer
Postat av: emelie

på fredag ÄR det fest! vi ska vara fula å härliga.

jag diggelidiggar dej jag diggar dej :D

2009-09-08 @ 12:39:16
URL: http://eeeeeeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0