hej.

let me be myself ...

Sitter hos Emselie, <3
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det för det är oförlåtligt.
Vill endån be om ursäkt för i fredes, inte meningen att förstöra så, fyfan!
Men ska ta tag i mig själv HÄR & NU. Jag har lovat !!!
Jag hade iaf riktigt jävla kul & d har jag inte haft på länge!
Tack för att du är en sådan underbar vän !!


Åhgud .. jag saknar honom så hjärtat håller på att sprängas av saknad.
Blir det okej till slut ? jag vill så gärna bara smsa dig & höra din röst.
Men jag vet att du behöver vara för dig själv ..
Men du måste också förstå att detta är något av det jobbigaste jag gått igenom,
och då har jag endån gått igenom en hel del under mitt liv.
Förstår bara inte hur ..

jag vill leva, jag vill vara glad, jag vill inte låtsas, som om allt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0