jag blir så ledsen..

Hallå, hej, hejsan!

Igår gjorde jag inte alls mycket i skolan,
jag och Ann-Marie gick till stan och lattjade, hahaha ?
Bilder kommer sedan ! Vi gjorde inte allt för mycket,
jag somnade vid tolv så jag var ganska tråkig haha.
Men kul var d (; ily AnJa <3

Nu sitter jag hoos Emselie, <3
Åkte hit vid halv två tiden, vi har typ varit ute hela dagen,
gick i skogen & tog massvis med foton, så dom lägger jag nog upp
imorgon eller när jag orkar (:



Du har gett mig världens största hopp,
jag sitter och ler för mig själv utan att jag märker det,
jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: ems

it's gonna be alright

it's gonna be alright

it's gonna be alright

it's gonna be alright

<3

2009-09-20 @ 23:29:47
URL: http://eeeeeeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0