my life goes on

Heeeej :D
har inte bloggat på länge IGEN, för typ 100 gången xD.
Men har haft saker för mig !!
Festat, festat, festat & varit hos Markus typ haha (:

Var på Hbg festivalen i helgen, lagom dragna vi var,
men hade så sjukt kul, gick först och la mig vid halv tio på morgonen,
det kommer bli ett minne för livet,
förfest hemma hos Filip, ut i Hbg, sedan till dk i ett par timmar,
hade sjukt jävla kul ! (:

lägger upp en massa bilder nu som jag borde gjort
för ett tag sedan, '
pusss :) ♥'


Feest !

Feest !

Hbg festivalen !


Hbg festivalen ! Twiin och jag <3


Hbg festivalen ! Jag & brossan, så snygga ju hahaha xD

Hbg festivalen ! Twiin & jag på båten till Dk omg xD

Hbg festivalen ! Jag & Markus sju på morgonen i Hbg hahaha!

Hbg festivalen ! 08.36 nu drog vi hem xD



får ursäkta för dom sjukt "snygga" bilderna hahaha :P


Kommentarer
Postat av: louise

sv: åh tack, det hoppas jag med! xd <3

2010-08-03 @ 08:01:19
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0