!!!!!!!!!!!!!!!!!

jävligt ledsen just nu !!!
ärligt talat, så har jag ingen aning om
vart jag ska ta vägen.
ska man ens försöka orka finnas??
fan vad jag låter som en deprimerad liten emo tjej,
men fan asså,

när var du ren senast ??

HUR MÅNGA UNGDOMAR SUPER INTE PÅ HELGERNA?

jaja jag skiter faktiskt i vad du tycker för du är gammal,
du har aldrig varit full, du vet inte hur det är att vara ung,
för du har fan aldrig levt livet, till skillnad från mig,
som vill ha kul, ÄVEN NYKTER, men för helvete,

var meningen att jag skulle festa i helgen,
MEN VET DU VAD ??? redan i början av veckan bestämde
jag mig för att jag varken orka eller hade någon lust,
jag är ingen alkis, tro vafan du vill, jag pallar inte ditt tjat,
och jag tänker inte lyssna på sånt skit snack som att du gör det
för att du bryr dig om mig, och älskar mig, för det är bara sån jävla bullshit!
Bara för jag har ett liv om helgerna, och inte du, så ska det FAN inte gå
ut över mig, skaffa dig ett liv istället, är så jävla arg och ledsen just nu !!!




Kommentarer
Postat av: mamma

du har rätt, jag är gammal vilket betyder att jag levt länge och skaffat mig en hel del erfarenhet.otroligt nog har jag också varit ungoch haft en massa kul fast utan fylla. Att du skiter i vad jag tycker har jag förstått men det är min uppgift som förälder att säga ifrån när jag tycker något är fel. jag är inte ett dugg avundsjuk på ditt liv och jag bryr mig faktiskt om vad som händer med dig, kanske alldeles för mycket. Mitt liv är kanske inte särskilt spännande just nu, någon måste ju sköta marktjänsten med tvätt städning matlagning mm så du och din bror har rena kläder och mat på bordet. Snart får ni sköta det själva och då skall jag och pappa skaffa oss ett lite mer intressant liv med resor och sådant som vi vill göra. förhoppningsvis kommer du med tiden att förstå mig och vad jag menar. tills dess var rädd om dig. Kram/mamma

2010-02-12 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0