hallååååå :D

Hej, nu är vi ensamma hemma,
mysigt mysigt (:
eftersom älsklingen är såååååå säker på att anden i glaset
fungerar ska vi testa, jag tror inte alls på det, och tycker
att det är fulkomligt löjligt, men jaja får väl testa och se,
om jag nu skulle ångra mig, vilket jag inte tror men, aja :P
blir lite dricka ikväll, så om jag slår en pling, bli inte förvånad (;

puss på er !
slänger in bilder från när jag var liten !

lilla jag på stranden


storebror och jag <3

broder och jag på stranden (:

Anna, Jag & Louise ;D

storebror, lillebror & jag (:

jag, pernilla & Anna ;P

jaja snygging ! , (;

jag, lillebror & Anna (:

nej men ? får jag en docka, ojoj !


Anna cyklar & jag sitter där bak, :P dagis (;

bror & jag ;D

jag & bröderna (:

little miss perfect !

jag & mor (:

Kommentarer
Postat av: emma larsson

fan vad söt du va när du va liten :O :D

2010-02-08 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0