hej ?

jag gråter, djupa sår,
jag känner verkligen ingen ork just nu, för tillfället,
försöker le det största leéndet jag kan, men i slutändan
blir det endån att jag bryter ihop ..
mår ärligt talat inte alls bra, inte över huvud taget,
sista veckan på praktikenm skit tråkigt, känner inte för skolan alls!
Efter fem veckor på cubus, vill jag stanna !!

det är alla känslor, som lever upp på nätterna, som tar ditt hjärta & ditt leénde på läpparna,
den du brydde dig om, som spelar din vän, som sedan hugger dig i ryggen, jag vet hur det känns .
alla människor har lika värde, men är alla lika rättvisa ?

lägger kanske in en hiss & diss sen, om jag pallar,

ha det fint alla söta läsare!
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0