freeedag!

Asså det är förskräckligt, du vet att du förstör hela min dag när du gör sådär och endån väljer du att ringa och dampa som en dåre? serriöst, blir så jävla förbannad på dig, sa ju för fan till dig senast IGÅR att jag inte hinner på skoldagar, jag orkar inte!!!!!

Igår var vi i Hbg, (fotoeleverna), och kolla på någon fotoutställning som jag tyckte var riktigt tråkigt. Efter det fick jag åka tillbaka hela vägen till Hässleholm för jag hade glömt ett par saker där, smart eller ?? nej inte precis.
Hör av er i helgen, orkar inte sitta hemma med sura miner !!!

pusss


Kommentarer
Postat av: louise

åh jag älskar den bilden! :D<3

2010-03-31 @ 22:11:15
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0