fuck yes, we can live like this

Godkväll!
Har precis kollat på svenska hollywood fruar på trean, älskar det!! Mitt absoluta favoritprogram, nej vi får inte glömma desperate housewifes, det är också favoritprogrammet ;P utan dom programmen skulle jag inte överleva haha :P Försov mig idag givetvis, jag har ALDRIG i hela mitt liv försovit mig så jag missat bussen, men jo idag gjorde jag det så var inte i skolan förrens vid nio, vilket gjorde att jag inte fick komma in på lektionen förrens halv tio. Kändes inte rättvist eftersom jag aldrig kommit för sent, det var hemskt, jag hatar att komma sent, det värsta jag vet. Idag efter skolan kolla jag på tv, åt, röka, duscha, prata i telefon, kolla på tv igen, och nu funderar jag på att strax gå och lägga mig så jag verkligen kommer upp imorgon bitti. Ska ju ha redovisning i .. ja vilket ämnde det nu är vet jag inte, tror det är medieproduktion :P haha, ojoj vad det låter bra när jag vet vad det är för ämne haha xD Slutar 11.40 sen tar jag & Kim tåget hem till mig 12.22, blir väl film eller något sådant (: Nu ska jag starta en film som jag kan somna till, finns på mobilen, bara att ringa!!

Pusss!♥

Kommentarer
Postat av: emma

WOOOOW SNYGGIIIIIIIIIIING !:*

2010-03-29 @ 22:16:39
URL: http://mondoblog.se/littleprincesse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0