hallå !

Hemma efter en lång dag!
Efter skolan åkte jag till Klippan som vanligt, stannade där ett tag och träffa Emelie, ♥
När jag kom hem blev det lite snack osv. Ska snart packa klart det sista, ska träffa Filippa sedan
en liten sväng ikväll så jag kan få tillbaka min tunika (: Ska också ringa Sanra twiin och prata i evigheter,
eftersom vi inte kommer kunna prata på en hel vecka, vi har aldrig varit ifrån varandra så länge förut, hemskt jobbigt! Men men, funderar p åatt sova lite inatt, men vet inte .. vill kunna sova på flyget eftersom jag kommer bli otroligt röksugen annars >< . Bloggar lite mer sedan innan jag åker, nu får ni vara utan mig i en vecka, vet att ni kommer sakna mig, men jag komme rtillbaka brun och fin med en massa bilder från härliga Egypten (:

Puss på er sötnosar! ♥

gammal bild på mig & emspems, <3

Kommentarer
Postat av: sanra

guuuud jah sakar dih massa här ): hoppas due har d underbart där nere ellor uppe (a thihihi due måååste ringa mig dirr när due komr hem twiin , <3<3<3

2010-04-05 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0