torsdag redan !

För det första, vad är det jag ska försvara ?
Jag skrattar, klart jag skrattar för du är ful äcklig & töntig,
du har till och med bölar framför mig, vilket ingen annan kille har,
visar bara att du är svag läjlig och jävligt töntig!! Du kan tro att jag saknar dig,
att jag vill ha dig, du ska bara veta vad jag sagt om dig de senaste månaderna,
om du skulle fått reda på det då, hade du lagt dig ner och bölat, och skrivit hur jävla
deprimerad du är, gash, är glad att jag slipper dig, för det enda du gör är och äcklar mig,
jag har äntligen ett liv som är bra igen, jag känner mig fri, och får träffa vem jag vill,
jag kan få dansa med vem som helst utan att du ska slå dom, du är löjlig lillen :) !!

Om jag nu skulle visa mig ledsen, har det inte alls med det att göra, mina närmsta vänner vet vad det handlar om, jag är i en svår situvation med mig själv just nu som är väldigt jobbig, om någon månad har jag tagit mig förbi detta och kan sluta tänka på det, att ta hand om något när man inte ens kan ta hand om sig själv är inte så smart. Vilket detta bevisar sig på att jag är smart som valt detta !! Jävligt smart, nu jävlar ska jag leva livet !!!

Puss snyggingar ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0