hejsan, JAG LEVER !

Hejsan hoppsan!!
Har inte uppdaterat på länge jag vet,
fick ett litet klagomål om att jag skulle uppdatera hihi.

I fredes var jag med Anniie <3
Vi drack några cider, fulade oss som vanligt,
hade så sjukt roligt och skrattade så tårarna rann!!
I lördes var jag nog bara hemma tror jag.
Juste Patrik var här, så vi .. ja vad gjorde vi, jag kommer inte ihåg ens xD
Juste, jag vaknade klockan tre i lördes, då var Linda här med SötSelma :)
Så fotograferade henne lite.
I söndags var det bara en chilldag, kollade skräckfilm med Patrik sen åkte han hem!

Igår var jag på väla med Anna, vi tog en sväng inom IKEA och Elgiganten också,
ahahaha hade riktigt kul, vi var där i flera timmar.
Blev mycket fynd för mig, som jag kanske slänger upp bilder på lite senare eller imorgon :)

Idag försov jag mig, Ylva skulle komma vid tio tiden,
när klockan var tio över tio vaknade jag och fick panik.
Haha gick ut och röka, och då kom hon precis, tur att hon var sen :P

På fredag blir det utgång i Helsingborg, RIKTIGT NICE :D.

bild på den nya hårfärgen ! :D


Selman :D <3


Selman :D <3


Kvällen med Annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0