hejHÅ

Hej.
förlåt för en SJUKT dålig uppdatering,
men har inte haft ork till att skriva något.

Lovet var hur bra som helst, i fredags var det ju utgång i Hbg,
kan säga att jag hade så otroligt jävla kul, trots omständigheterna, hahaha!!
Fulla och glada kom jag & Ann hem vid tre tiden något sånt.
Jag var uppe till halv sex sedan somnade jag!

I lördags var man lagom bakis, både jag & brossan,
men vid två tiden åt vi middag hos vår kära morfar!
Det var trevligt, vår kusin var ju här över helgen.
Efter vi ätit kom Linda & Andreas med lilla Selman!
Johanna (vår kusin) följde med hem till oss och kollade på film till halv tolv.
Kul!

Igår var jag i skolan igen efter en veckas lov. Eftersom jag var uppe hela natten var jag inte pigg.
Jag har ingen förklaring till varför jag var uppe hela natten mer än att jag bara inte kunde somna.
Allt gick åt helvete, mer än så säger jag inte!
Men efter skolan stack jag till stan med Gabbi, <3

Hoppas veckan går bättre än igår!

I ´söndags åkte även mamma iväg på en tre veckors semester iväg till pappa.
man kan ju säga att man är lite AVUNDSJUK!!!!

Håller på med lite städning här hemma, för det ser för jävligt ut!!

slänger upp lite bilder från i fredags! :)


Jag & Annie <3





Annie & jag <3


Nu börjar fyllan ;) !



minns vi bilden ? :S - nej !

Nathaly, My, Jag & Ann



Varför blev jag så lång ? xD





Ojdå ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0