torsdag och jag är festsugen !!!!

Hejsan hoppsan (: !

Igår var jag och bine helt sjukt galna!!
Vi hade så så jävla mycket energi att vi inte kunde stå stilla en sekund!
Vi kanske eller kanske inte hoppade i alla soffor på hela skolan xD
Vi gjorde massa danser, vi låg på golvet och försökte typ köra break dance xD ?
HAHAHA vi hade så sjukt roligt, tror jag fler hade ÅT oss, men fasen man lever bara en gång :)

Idag har jag varit på praktiken hela dagen, trivs där riktigt mycket faktiskt även om det
kan vara lite segt vissa dagar då det inte finns något att göra, men Kristian är trevlig så det är toppen! :)

lägger upp bilder från igår :)

ehm är jag inte snygg xD ?


jaja


försöker va snygg ^^


jag och min ÄLSKADE BINE <3


mja...


asgarv


lalala


japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0